Gelderland / Meidenmiddag

28 november 2020 - 14:00 - 16:30

Een inspirerende middag voor hoogbegaafde meiden tussen de 9 en 12 jaar om zichzelf uit te dagen na te denken wie ze willen zijn.

Aan de hand van een aantal voorbeelden gaan de meiden aan de slag met een creatieve opdracht om zichzelf in de spiegel te bekijken.

Het doel is het zelfbeeld van de hoogbegaafde meiden te verstevigen.

Uw dochter gaat naar huis met een blijvende herinnering aan deze middag.

Praktische zaken:
Datum:  28 november 2020
Tijd: 14.00 – 16.30
Kosten: 15 euro
Adres: Noordeinde 2, 6852 JB Huissen
Maximale groepsgrootte: 8 meiden

COVID-richtlijnen
We hanteren de COVID-richtlijnen, dit betekent dat ouders helaas niet mee naar binnen kunnen. U kunt uw kind bij de deur afzetten, uw kind wordt daar door ons opgevangen. Bij ziekte  of COVID-klachten willen we u vragen de richtlijnen van de overheid aan te houden en uw kind thuis te houden. Bij afmeldingen binnen 48 uur voor de meidenmiddag kunnen we helaas niet uw betaling retourneren.

28 november 2020
,