Workshop cartoon tekenen op de iPad (8+

8 februari 2019 - 18:30 - 19:45

€2.50

Workshop cartoon tekenen op de iPad (8+)

8 februari 2019, van 18:30 tot 19:45 | Bibliotheek ‘s-Gravenzande – BiebLab

Kosten: € 2,- voor leden, € 2,50 voor niet-leden

Iedereen kan cartoon tekenen op de iPad. Na uitleg over tekenen op de iPad en de Apple pencil ga je zelf aan de slag. Je leert omgaan met het pencil, de basistechniek voor cartoon tekenen en maakt je eigen cartoon.

Je hebt geen eigen materiaal of ervaring nodig, alles is in het BiebLab aanwezig. Je cartoon krijg je thuisgestuurd via de mail.

Er worden twee workshops gegeven. Klik op de workshop van jouw voorkeur om aan te melden.

8 februari 2019
€2.50