Utrecht – Lunchpauzeconcert

8 april 2022 - 12:30 - 13:00

Gratis

De vrijdagmiddag staat garant voor een muzikale inwijding van je weekend, want in het wekelijkse Gratis Lunchpauzeconcert hoor je de allergrootste muzikale beloftes. (Bijna) elke week heb je de keuze uit een jazz of klassiek lunchpauzeconcert.

De lunchpauzeconcerten klassiek zijn ook online te volgen via YouTube en Facebook.

Entreebewijs
Reserveer je gratis ticket vanaf vrijdag 10.00 uur op de dag van het lunchpauzeconcert. Tickets kun je reserveren via de website of bij de kassa in de centrale hal.

De lunchconcerten zijn toegankelijk voor iedereen boven de 8 jaar.

8 april 2022
Gratis