The ARTIST’s Way

28 februari 2019

VIND JE EIGEN INSPIRATIE.

Voor wie?

Zit je vast, waardoor je een negatief gevoel hebt? Ben je oude dromen kwijtgeraakt, waardoor je niet doet wat je graag zou willen? Heb je geen zin meer om dingen te  ondernemen? Presteer je onder je niveau, waardoor taken energie slurpen?  Zit je in een burn- of bore-out? Waardoor je een waardeloos gevoel hebt? Ben je mopperig, waardoor anderen je minder leuk vinden?  Ben je een perfectionist, waardoor je nooit aan je eigen eisen voldoet?

Inhoud:

Door mee te doen aan deze bijeenkomsten, die gebaseerd zijn op het boek: THE ARTIST’s WAY ga je werken aan je creativiteit. Door het schrijven van  “ochtendpagina’s”  en het plannen van “kunstenaarsafspraakjes” komt er ruimte voor nieuwe ideeën en inzichten.

Je krijgt ondersteuning bij het realiseren van je plannen en je leert wat nodig is om tot actie te komen. Door een  dagboek, het inplannen van tijd voor jezelf en je creatieve uitingen krijg je inzicht  op belemmeringen en ga je patronen veranderen.

Hierdoor krijg je meer levensenergie, leer je jezelf beter kennen, wordt je nieuwsgierig en ontdekkend, durf je grenzen te verleggen en ervaar je weer passie in je leven.

Door wie?

Onder begeleiding van een therapeut, die ervaring heeft met Beeld-Communicatie wordt er in een kleine groep gewerkt. Uiteraard is er  aandacht voor persoonlijke vragen die specifiek over jou gaan. Henriette de Ruijter is sinds 2004 zelfstandig ondernemer en werkt als therapeut in haar eigen praktijk.

Duur:

Het gaat om 12 bijeenkomsten van 1,5 uur zijn. De data daarvoor zullen in overleg  bepaald worden.

Tijdsinvestering:

Naast het bezoeken van de bijeenkomsten wordt er gewerkt  met ondersteunende opdrachten. Deze zijn facultatief, maar waardevol als je tips in praktijk wilt brengen.

Bij voldoende deelnemers zullen we in 2019 met een groep starten.

Groep: Per bijeenkomst € 60,- incl. 21 % BTW (incl. koffie / thee).Individueel: Per bijeenkomst € 75,- incl. 21 % BTW (incl. koffie / thee).

Neem contact op als je interesse hebt.

Door de bijeenkomsten ontwikkel je vertrouwen en plezier.

Bij voldoende deelnemers zal er een groep in 2019 starten.

Je kunt je nu aanmelden.

via mail: h.deruijter@speltherapiepraktijk.nl

of telefonisch: 0418510700