Zuid-Holland / Magische Soep Avontuur – VOL

27 februari 2019 - 13:30 - 15:30

€10

*Dit avontuur zit vol… toch meedoen? Meld je aan voor het avontuur van 16 uur!)

We gaan kruiden verzamelen en vuur maken voor een echte soep! Op zoek naar eetbaar voorjaarsgroen halen we een lekkere frisse neus. We genieten van een magisch verhaal bij een heerlijk verwarmend vuurtje, en dan gaan we aan de slag!
Samen brouwen we een megalekkere magische soep, met twee geheime ingredienten…

LET OP: alleen voor kinderen die kunnen toveren! Neem je papa en mama mee, want ook zij zijn ooit kind geweest, en misschien kunnen ze nog wel een klein pietsie toveren…!

Ben je niet bang om vies te worden? Mooi, want we komen mooie modderpaadjes, lekkere uitglijheuvels en koele klimbomen tegen onderweg!

KOSTEN: 10 euro per ouder-kind, voor ouders met twee kids 13,50, met drie 16 euro, met vier 18 euro …. 😉

WEL VAN TEVOREN AANMELDEN! via louise@deoersprong.org (onderwerp: Magische Soep Avontuur) ovv naam kinderen en leeftijd en tijd van deelname (13:30 of 16:00 uur)

27 februari 2019
€10