SpeeldagHB in Hoorn

12 oktober 2019 - 09:45 - 16:00

€7,50

Vandaag kan je je hart ophalen aan heel veel gave workshops, zijn er superleuke inloopactiviteiten en zijn de ontwikkelingsgelijken overal om je heen. Terwijl de kinderen hun ogen uitkijken, zien hun ouders ‘gedrag’ verdwijnen en ontspanning en genieten weer komen. De ‘motortjes gaan weer aan’, zo fijn! Als ouders kan je natuurlijk in gesprek met professionals, maar knoop ook eens een gesprek aan met elkaar. De herkenning is overal te zien en te voelen.

12 oktober 2019
€7,50