Noord-Holland / SpeelDagHB 3 – Hoorn

12 oktober 2019 - 10:15 - 16:00

SpeelDagHB 3 in HOORN – za 12 oktober 2019

De SpeelDagHB is bedoeld voor jonge (vermoedelijk) hoogbegaafde kinderen van ongeveer 3-12jr. De ideale dag om kennis te maken met andere hoogbegaafde kinderen!

Het programma is iedere keer weer anders. Centraal staan ervaren, experimenteren, nieuwe dingen ontdekken, uitdaging, verbreding, contact met gelijken, informatie, activiteiten en ondersteuning. Voor een rustmomentje hebben we een stilteruimte.

Voor ouders is er ook genoeg te doen!

Programma (dit groeit nog fink!)

* Info rondom Beelddenken, door Marjolijn Peters
* Gave constructies bouwen met TRIQO
* Aan de slag met Gravitraxxx constructie van @Ravensburger
* Workshops Boekvouwen bij de Kinderboekwinkel
* Maak je eigen verzwaringskussen bij ChillPillow
* Muisje Sensitief is er met handige (leer)hulpmiddelen mee www.muisjesensitief.nl
* Bouw met constructiespeelgoed Twickto de mooiste bouwwerken www.twickto.nl
* Neuzen tussen leerzame boeken
* Hubelino zorgt voor bouwblokken voor de jongsten www.hubelino.com
* ‘t Werenfridus heeft een eigen info-lokaal, wil je meer weten over deze middelbare school die veel ervaring heeft met begeleiden van hoogbegaafde kinderen? Kom even langs!

Nieuwe lokatie Werenfridus te Hoorn

Tijden: deuren zijn open van 10:15 – 16:00 (heb je vooraf aangemeld, dan mag je om 9.45 naar binnen)
Workshops: starten om 11:00u en 13:30u
Er zijn workshops maar je kan ook bij verschillende activiteiten zonder aan te melden binnenlopen

Entree €7,50
Ouders gratis, volwassenen die voor zichzelf komen (zonder kinderen) betalen ook entree.

Volg voor al het laatste nieuws over het programma:
www.speeldaghb.nl
www.facebook.com/SpeelDag/