Presentatie Passend Onderwijs

28 januari 2019 - 19:30 - 22:00

Joke de Witt, leerkracht op een sociocratische school en Karin van Ooijen, van beroep Kwaliteitsmanager, zijn beiden mede-initiatiefnemer van de stichting Leids initiatief voor Educatie (LIVE). Joke en Karin hebben kinderen die niet in het reguliere systeem passen, met alle gevolgen van dien. Zij hebben op allerlei manieren zoveel mogelijk informatie verzameld over (passend) onderwijs en verbaasden zich over hoe moeilijk het is om concrete informatie over dit onderwerp te vinden, zelfs wanneer je zelf in het onderwijs werkzaam bent.
Om andere ouders (en hun kinderen!) in een zo vroeg mogelijk stadium met praktische informatie verder te kunnen helpen en met elkaar in contact te brengen, is het idee geboren om deze informatie- en ontmoetingsavonden te organiseren.
Wil je meer weten over de rechten en plichten van ouders, kinderen en school? Kom dan naar deze Mama Vita avond!

28 januari 2019
Evenement Tags: