Online / WISC-V-NL intelligentie-onderzoek

30 december 2020 - 20:00 - 21:30

WISC-V-NL intelligentie-onderzoek

Heb je als ouder te maken met (de uitslag en hoe-nu-verder van) intelligentie-onderzoek, dan is dit je kans om meer te weten te komen over intelligentie-onderzoek, en over de nieuwe WISC-V in het bijzonder.

WISC-V-NL

De WISC-V-NL is de opvolger van de WISC-III-NL. Met ingang van 1 januari 2018 is deze test verkrijgbaar, en in 2018 zijn veel professionals getraind om er mee te werken.Het werd wel tijd ook! Nieuw, modern, fris, gebaseerd op de nieuwste wetenschappelijke inzichten over intelligentie.

Via social media en mijn mailbox komen er regelmatig vragen langs over deze test. Vragen als:

• wat test je nou eigenlijk?
  • meet zo’n test wel wat je wilt weten?
  • wat betekenen die indexen?
  • hoe interpreteer je de uitslagen?
  • hoe zit het met lage verwerkingssnelheid en werkgeheugen?Hoogste tijd dus om hierover een online informatiebijeenkomst te beleggen!
  • Hoe, waar, wanneer en wat kost dat?

De online bijeenkomst, via Teams, vindt plaats op 30 december 2020 om 20.00 uur en duurt plm. 1,5 uur. Ik bespreek de WISC-V-NL, incl. (uiteraard niet op de persoon te herleiden) voorbeelden uit mijn dagelijkse praktijk, en je kunt ervaringen uitwisselen met andere ouders, via chat en/of breakoutrooms. Er is ruimte voor vragen. Bij aanmelding kan je de vragen die je hebt vast aan me doorgeven: daar kan ik tijdens de presentatie rekening mee proberen te houden.
    Let wel: zeer individuele, specifieke situaties kunnen niet allemaal aan bod komen. Dat vereist, is mijn ervaring, meer aandacht en tijd dan binnen deze setting mogelijk is.

Er vindt géén opname plaats: terugkijken kan dus niet. Wel ontvang je de hand-out achteraf per mail.

Kosten: € 15,-. Via het formulier hieronder kan je je opgeven.

Ik schrijf me graag in voor 30 december 2020. Dit kan hier!

LET OP: Betaling loopt via Ideal. Heb je je betaalgegevens op dit moment even niet bij de hand, schrijf je dan op een later moment in.

Online webinar

Sherpa, Begeleiding bij Hoogbegaafdheid