Limburg / OERRR Fossielenmiddag op de Sint-Pietersberg

27 december 2020 - 13:00 - 14:30

€4,20

Welk weer het ook is in de kerstvakantie…. Wij gaan samen met jullie op ontdekkingstocht naar het leven van miljoenen jaren geleden.

Fossielen
Fossielen zijn de versteende resten van planten en dieren die miljoenen jaren oud zijn. Tijdens deze middag leer je de bijzonderheden over het ontstaan en vinden van fossielen. Je gaat ze onder leiding van een aantal deskundige boswachters zoeken, onderzoeken en beschrijven. Wie weet vind jij wel een haaientand die superoud is! En die mag je dan natuurlijk mee naar huis nemen.

Praktische informatie

• de activiteit vindt binnen plaats (Chalet d’n Observant) en kan dus bij elk weertype doorgaan
  • het programma is geschikt voor kinderen vanaf 8 jaar
  • 1 gratis begeleidende volwassene per gezin is toegestaan