Online / Online meeting voor hb studenten: hoe ga jij om met het online studeren?

26 november 2020 - 16:00 - 18:00

Gratis

Het doet iets met je, online les krijgen. De ene student vindt het heerlijk en geniet van de vrijheid, andere studenten missen real life contact, een vast rooster, het gevoel van gewoon naar school of de uni gaan. Wij zijn benieuwd naar hoe het met jou gaat, en hoe jij in deze Corona-Tijd het hoofd koel houdt.

We bieden je ruimte om gezellig met ons en met tientallen andere studenten uit het hele land ideeën uit te wisselen en elkaar te voorzien van tips & tricks. Heb je er veel? Gooi ze in de groep! Heb je er geen? Dan luister je gewoon lekker mee!

We zullen plenair starten, om vervolgens in kleinere groepen (6-8 studenten) uiteen te gaan in breakout rooms.

Wanneer? Donderdag 26 november 2020 van 16.00-18.oou

Hoe? Er volgt een dezer dagen een inschrijfformulier.

Nadat je je hebt opgegeven, ontvang je een bevestiging per mail.

Een paar dagen voor de meeting, ontvang je de link per mail.

26 november 2020
Gratis