Online / IQafé+ Balans

15 december 2020 - 19:45 - 21:30

€3,70

Stichting iQ+ organiseert i.s.m. Oudervereniging Balans haar eerste Online iQafé+ voor ouders van (vermoedelijk) hoogbegaafde kinderen en andere geïnteresseerden. Het thema van deze avond is Rechten & Plichten van ouders Passend Onderwijs.

Wat moet je weten in het belang van je kind? Joke de Witt en Karin van Ooijen, ervarings­deskundigen, gaan in op deze vraag. Joke de Witt is leerkracht op een socio­cratische school, Karin van Ooijen is regio-coördinator van Balans.

Joke en Karin hebben kinderen die niet in het reguliere systeem passen, met alle gevolgen van dien.

Zij verzamelden zoveel mogelijk informatie over (passend) onderwijs. Het bleek verrassend moeilijk om goede informatie over dit onderwerp te vinden, zelfs als professional.

Wil je meer weten over de rechten en plichten van ouders, kinderen en school? Meld je dan aan!

Datum: dinsdag 15 december 2020

Programma:

19.45 – 20.00 Inloggen & voorstellen

20.00 – 20.30 Presentatie

20.30 – 20.45 Ruimte om vragen te stellen

20.45 – 21.20 In groepjes met elkaar ‘naborrelen’ om met elkaar ervaringen te delen en in gesprek te gaan.

21.20 Afsluiting

21.30 Einde