Online – Help, mijn hoogbegaafde tiener loopt vast op school

26 september 2023 - 20:00 - 21:30

De 3 sleutels tot succes voor jouw hoogbegaafde tiener

Mijn missie is ontstaan vanuit de pijn dat ik zie dat er weinig aandacht is voor deze hoogbegaafde tieners, ze worden niet gezien of gehoord. Ze lopen daardoor compleet vast op school.

– Ze hebben nooit geleerd om te leren ”leren”, omdat tot nu toe de leerstof heel makkelijk was. En dat is nu op het voortgezet onderwijs heel anders.
– Ze beginnen een avond van te voren met leren en vertrouwen op hun korte termijn geheugen. Op de middelbare of hoger onderwijs kom je daar niet mee weg.
– Ze voelen zich niet goed genoeg. Hebben daardoor faal/succesangst en voelen zich daardoor onzeker.

Ben je een ouder van een hoogbegaafde tiener en wil je ervoor zorgen dat ze het beste uit hun potentieel halen? Sluit je dan aan bij dit boeiende webinar waar ik diep inga op de cruciale rol van leerstijlen en executieve vaardigheden in het succes van jouw getalenteerde kind.
In dit webinar ontdek je:

• Hoe je de unieke leerstijl van jouw tiener kunt identificeren en ondersteunen, zodat hij weet wat zijn manier van leren is en bij hem past.
  • Welke vaardigheden jouw kind gaan helpen om te leren leren en hoe hij zijn aandacht er echt bij kan houden.
  • Praktische tips voor ouderlijke begeleiding en ondersteuning, zodat je jouw hoogbegaafde tiener kan helpen excelleren, maar vooral zich gelukkig voelt.
  • Hoe het is om te verbinden met andere ouders en experts om ervaringen en inzichten te delen.

Dit is jouw kans om jouw hoogbegaafde tiener te helpen groeien en bloeien in een wereld vol uitdagingen. Schrijf je nu in en bereid je voor op een inspirerende reis naar succes en welzijn!”

Schrijf je hier in

26 september 2023