Noord-Holland / Pharoskamp 2019

22 november 2019 - 24 november 2019

Pharos Amsterdam-Kennemerland organiseert vijf keer per jaar een jeugdkamp (basis- en middelbare scholieren). Op vrijdag / zaterdag voor middelbare scholieren, op zaterdag / zondag voor basisscholieren. We hangen uit in het fort bij Penningsveer waar we een ruim speelterrein hebben, water om in te vallen of op te schaatsen, bomen om in te klimmen en – voor de pubers – een chillruimte (captainsroom). Er is een vaste dagindeling maar verder heel veel ruimte voor eigen initiatief. Meer informatie via amsterdam-kennemerland@pharosnl.nl.

Begin:
22 november 2019