Noord-Holland Naarden – Boottocht naar de eendenkooi van het Naardermeer

4 september 2021 - 09:30 - 12:00

€25,00

Stap aan boord van de fluisterboot en ontdek de historische eendenkooi van het Naardermeer.

Varend langs het wuivende riet en door kleine slootjes, begeleid door het vrolijke gezang van talloze vogels ga je aan land bij de eendenkooi.

Een bijzondere plek.

Zo stil dat je je niet kunt voorstellen dat de A1 op een steenworp afstand ligt.

Vroeger gingen hier eenden de pijp uit voor consumptie, tegenwoordig dobberen ze hier rustig rond.

Samen met de boswachter duik je in de wereld van de kooiker, maar beleef je ook het Naardermeer.

Misschien spot je wel een purperreiger, ringslang, ree of zelfs een otter.

Volwassen

• Normaal€ 25,00