Zuid-Holland – Programma festival De Betovering 2021

15 oktober 2021 - 08:00 - 23 oktober 2021 - 18:00

Gratis

De Betovering is het internationale kunstfestival voor kinderen tot en met 12 jaar dat jaarlijks plaatsvindt op diverse locaties tijdens de herfstvakantie in Den Haag.

Diverse workshops voor het hele gezin.

Wellicht schuilt er in jou een ware Rembrandt, schilderijendokter of street art artiest. Of hou je meer van zingen, een museumbezoek of film.

Misschien hou je wel van speuren en ben je liever buiten.

Van jong tot oud, voor ieder wat wils, van gratis activiteiten tot activiteiten met een kleine bijdrage.

Voor het hele programma en meer informatie klik hier

Begin:
15 oktober 2021 - 08:00