Noord-Holland – Muzikale workshop slagwerk en rap; maak je eigen track!

2 mei - 14:00 - 15:30

Samen met rapdocent Leon ga je aan de slag met het maken van een eigen rap. Je leert van Leon de beginselen van de rap en gaat daarna samen met de groep een eigen tekst schrijven die jullie vervolgens ook echt gaan rappen. Daarnaast leer je alles over het maken van beats en gaat deze ook zelf maken, met behulp van drummer Joshua. Je krijgt van hem een introductie over drums, gaat zelf ook oefenen met slagwerk en uiteindelijk maken jullie gezamenlijk een rap mét onderliggende muziek. En dat alles wordt opgenomen, zodat je je eigen track hebt gemaakt! Koel of niet?

Leden €10, niet-leden €12,50 per kind

Ouders kunnen eventueel bij de muziekschool blijven en een kopje koffie of thee drinken, maar er is ook een mogelijkheid om een wandeling te maken in het prachtige naastgelegen park.

Wil je zelf een eigen nummer rappen en voorzien van muziek? Doe dan zeker mee met deze muzikale workshopmiddag!

Aanmelden kan hier

, , , ,