Noord-Holland – Lunchconcert

27 april 2022 - 12:30 - 13:00

Gratis

Wekelijks vindt er – met uitzondering van de zomermaanden juli en augustus – om 12.30 uur in de Grote of Kleine Zaal van Het Concertgebouw een Lunchconcert plaats. De programma’s van de Lunchconcerten worden steeds een week van tevoren bekendgemaakt op de website. Voor bezoekers wordt een minimumleeftijd van zes jaar geadviseerd.

Kaartje
Voor dit Lunchconcert heeft u een gratis toegangskaart nodig. Dit kaartje kunt u online bestellen, maximaal twee kaarten per persoon. De deuren van de zaal gaan ongeveer twintig minuten voor aanvang van het concert open. De kaarten voor het Lunchconcert zijn ongeplaceerd.

Gevarieerd programma
De concerten variëren van openbare repetities van het Koninklijk Concertgebouworkest en concerten van conservatoriumensembles, tot kamermuziek door jong aanstormend talent. De programmering is zeer breed, en biedt voor ieder wat wils: klassieke en romantische muziek komen volop aan bod, maar u kunt ook kennismaken met hedendaags repertoire.

Bestel je kaartje hier

27 april 2022