Noord-Holland – Kleur je suf – ouder en kind tekenworkshop

17 maart - 14:00 - 15:30

Ben jij tussen de 7 en 12 jaar en vind jij het leuk om samen een keer creatief met potlood en inktpennen aan de slag te gaan met je vader of moeder of met je opa of oma? Geef je dan als tweetal op voor de Tekenworkshop: Kind en Ouder, Samen Creatief. In de workshop gaat iedereen aan de slag met een individuele tekenopdracht en er wordt gewerkt met potlood en fineliners. Het doel is om je te enthousiasmeren om meer tijd te stoppen in creatie en van daaruit trots te zijn op jezelf en je eigen resultaat. Dingen maken en ontwerpen levert heel veel mensen voldoening en brengt zingeving en plezier. Zeker ook voor begaafden is creatie enorm belangrijk, omdat ze naast sterke cognitieve vaardigheden uitblinken in creatief denkvermogen. En dit denkvermogen wordt van nature graag uitgedaagd! Deze workshop is ook bedoeld om alle creatievelingen onder ons (jong en oud), die nu wellicht even stil staan, een positief zetje te geven om weer in beweging te komen. Iedereen is welkom die het leuk vindt om beter te worden in tekenen of die graag het tekenen weer zou willen oppakken. Je hoeft absoluut geen tekentalent te zijn, zolang je tekenen maar leuk vindt!

Kosten: kinderen €5,- en volwassenen €5,- voor leden van Pharos. Kinderen €10,- en volwassen €10,- voor niet leden.

Aanmelden graag via: https://forms.gle/DWxmuD4RW9rj6RdKA

17 maart