Limburg – Spelletjesmiddag

17 maart - 13:30 - 15:30

Op zondag 17 maart is er een spelletjesmiddag voor hoogbegaafde kinderen vanaf 5 jaar in Schouwburg Venray. We hebben de foyer op de eerste verdieping tot onze beschikking hiervoor. Ouders zijn van harte welkom om te blijven. Bij de binnenspeeltuin events is gebleken dat ouders het volwassen peer-contact ook kunnen waarderen, dus daarom maken we dit deze middag ook mogelijk. Drankjes zijn voor eigen rekening voor zowel ouders als kinderen.

Bij kinderen van 5, 6 en 7 jaar oud blijft minimaal één van de ouders aanwezig en begeleidt indien nodig het spel. Zijn er jongere broertjes/zusjes, dan zijn deze welkom en geldt hetzelfde als voor de 5 t/m 7 jarigen; een ouder blijft aanwezig en begeleidt. Neem aub wel eigen spelmateriaal of speelgoed mee. De aanwezige spellen zijn niet afgestemd op hele jonge kinderen.

Er zijn spelletjes aanwezig, maar je mag ook je eigen spel meenemen als je dat leuk vindt. Het spreekt voor zich dat er netjes omgegaan wordt met het materiaal. Een greep uit het assortiment:

• Take 5 (en junior variant)
  • Regenwormen (en junior variant)
  • L.A.M.A.
  • Similo
  • Chicken out
  • Trapwords
  • Lynx
  • Camel up
  • Pandemic
  • Amazone
  • Verschillende EXIT escape games (deze zijn 10+ en 12+)

Kosten voor deze middag zijn € 7,50 voor kinderen van 5 jaar en ouder. In verband met het aantal stoelen en tafels die klaargezet moeten worden wil ik graag weten of ouders erbij blijven.

Bij de inschrijfpagina vind je daarom een aparte knop met ‘Ouders erbij’ met een bedrag van €0. Het zou fijn zijn als je jezelf daar aanmeldt. Alvast bedankt!

Waarschijnlijk ten overvloede, maar de spelletjesmiddag is voor de gezelligheid. Er wordt niet gecoacht op executieve functies, mindset, oefenen met tegen je verlies kunnen of iets anders. Denk je dat je zoon/dochter begeleiding nodig heeft op een van deze punten, blijf dan erbij en/of speel mee.

Schrijf je hier in

17 maart