Noord Holland / HB Spelletjesmiddag Santpoort

28 november 2018 - 14:00 - 16:30

€5,

Op woensdagmiddag 28 november organiseert Talentwaaier een spelletjesmiddag speciaal voor hoogbegaafde kinderen. Tijdens deze bijeenkomst ontmoet je gelijkgestemden en kun je gezellig samen spellen spelen. Er ligt van alles klaar zoals schaken, vlotte geesten, regenwormen, halli galli extreme, programmeren etc. Naast het feit dat spelletjes spelen leuk is, is het ook een goede manier om executieve functies te trainen.

Natuurlijk is er tijdens het spelen ook drinken met wat lekkers aanwezig!
De spelletjesmiddag start om 14.00u en eindigt tussen 16.00u en 16.30u. Locatie: Bonairestraat 8, Santpoort-Noord.
De kosten bedragen € 5,00 per kind.

Voor meer informatie kunt u mailen naar info@talentwaaier.nl.
Aanmelden voor de spelletjesmiddag kan ook via de mail of door te reageren op het evenement ‘HB Spelletjesmiddag’ op de facebook van Talentwaaier.

28 november 2018
€5,