Noord Brabant / Hoogbegaafd: de voor(oor)delen Hoogerheide

27 november 2018 - 19:30 - 21:00

€5

Op 27 november organiseert Bij Meriam in samenwerking met TalentenTuin een info-avond over hoogbegaafdheid bij kinderen en welke voor(oor)delen en uitdagingen daar aan kleven.

Er wordt kennis gedeeld, maar er is ook zeker ruimte voor het delen van eigen ervaringen, tips en het stellen van vragen.

Deze avond is toegankelijk voor ouders, leerkrachten en iedereen die geïnteresseerd is in het onderwerp.

Meer informatie of aanmelden voor de avond kan via:
info@talententuin-hb.nl
bijmeriam@gmail.com