Noord-Holland – Bloemen plukken en vaas pimpen

11 mei - 13:00 - 15:00

Pluktuin Amstelveen is een prachtige bloemenpluktuin die al sinds 2000 bestaat. Je kunt er van alles doen; bloemen plukken, rondwandelen, ravotten, klimmen in het speelkasteel, koffie drinken én superleuke workshops volgen. En dat is precies wat we gaan doen op zaterdag 11 mei.

Je mag de pluktuin in om zelf mooie bloemen naar keuze te plukken. Deze doe je vervolgens in een vaasje, maar natuurlijk niet voordat je de vaas leuk hebt gepimpt. Een leuk detail; de volgende dag is het Moederdag!

Ouders kunnen rondwandelen in de tuin en wat lekkers bestellen voor op het terras, of een wandeling maken langs de Amstel, de Pluktuin is prachtig gelegen.

Leden €12, niet-leden €14,50 per kind

Wil je zelf een mooie bos bloemen samenstellen en deze vervolgens mee naar huis nemen in je eigen versierde vaas? Meld je dan aan om gezellig mee te gaan naar de Pluktuin! Er is plek voor maximaal 10 kinderen. Aanmelden kan hier

, , , ,

Pluktuin Amstelveen