Noord-Brabant / Spelletjesmiddag voor (vermoedelijk) hoogbegaafde kinderen

14 maart 2020 - 14:00 - 16:30

Gratis

Een gezellige spelletjesmiddag voor (vermoedelijk) hoogbegaafde kinderen en kinderen met een ontwikkelingsvoorsprong.

Het is voor kinderen in de basisschoolleeftijd, maar ook oudere/jongere broertjes en zusjes zijn van harte welkom.
Voor ouders is er ruimte om ook mee te spelen, of om met andere ouders in contact te komen en ervaringen te delen.

De ervaring is dat het voor zowel ouders als kinderen een heel prettige ervaring is om met gelijkgestemden en ontwikkelingsgelijken te spelen. De sfeer is gemoedelijk en uitdagend!

Hebben jullie zin om ook te komen?

Deelname is in het kader van de “Week van de Hoogbegaafdheid” gratis.
Graag vooraf even aanmelden met hoeveel kinderen je komt i.v.m. beschikbare ruimte en catering.

Er mag gebruik worden gemaakt van de ruimte op BS st. Willibrordus in Deurne, waar momenteel het LEO-onderwijs gevestigd is. Het LEO-onderwijs biedt fulltime hoogbegaafdenonderwijs aan kinderen van groep 2 t/m 8.

Basisschool st. Willibrordus
Romboutsstraat 2