Noord Brabant / Lezing Hoogbegaafdheid voor leerkrachten

25 oktober 2019 - 19:15 - 21:30

€24,82

Als leerkracht heb je misschien al een of meerdere leerlingen opgemerkt, waarvan je inschat dat ze heel wat in hun mars hebben. Maar er zijn ook leerlingen in de klas die niet laten zien wat ze werkelijk kunnen.

Het is belangrijk om deze leerlingen vroegtijdig te herkennen en te weten wat je kunt doen om de hoogbegaafde leerling te begeleiden.

Deze lezing van Femke Hovinga geeft meer inzicht over:

1. Hoe herken je hoogbegaafdheid

2. Kenmerken en valkuilen van een hoogbegaafd kind

3. Hoe kan ik een volle klas bedienen en toch in de behoefte van een hoogbegaafd kind voorzien?

4. Wat rijk ik een hoogbegaafd kind aan? Verrijkingsmogelijkheden

Inloop lezing om 19:15 met koffie en thee

Start van de lezing is om 19:30 uur in Uden.

25 oktober 2019
€24,82