Noord-Brabant / Hoogbegaafde pubergroep

7 maart 2019 - 19:00 - 20:30

Ben jij in het bezit van een (vermoedelijk) hoogbegaafde puber? Zit hij of zij op de middelbare school maar mist het de plusklas, leerplein of kangeroeklas??

Dan is de pubergroep bij SmartLinks precies wat je zoekt.

Een groep gelijkgestemde pubers die samen aan de slag gaan met spelletjes, creatieve en uitdagende opdrachten, filosoferen of gewoon even zijn. Ze kunnen op hun eigen niveau onderwerpen bespreken waar ze behoefte aan hebben, herkenning bij gelijkgestemde pubers vinden. En vaak genoeg tips van collega hoogbegaafde pubers krijgen over zaken als cijfers, leren, ouders, vriendschappen en uitgaan. Kortom zeer leerzaam en gezellig.

Wil je meer informatie neem dan contact op met SmartLinks. Wil je je zoon of dochter aanmelden dat kan natuurlijk ook. Donderdag 7 maart starten we weer met een serie nieuwe bijeenkomsten. Leuk als jouw puber erbij is.

7 maart 2019

Smartlinks