Noord-Brabant – Bouwen met Bricks!

2 oktober 2023 - 15:30 - 16:45

Hou jij ook zo van bouwen?! In deze serie van 3 lessen ga je steeds een creatieve en technische oplossing bedenken en bouwen aan iets dat om een oplossing vraagt. Onder leiding van Broni van Young Engineers ga je aan de slag.

Een les duurt 75 minuten en bestaat uit een verhaal, leren, ontdekken, spelen en tegelijkertijd bezig zijn met wetenschap, techniek en wiskunde.

Je schrijft je eenmalig in voor een cursus van 3 lessen:

Rosmalen
Maandag 2, 9 en 23 oktober 2023, 15:30-16:45 uur.

Den Bosch
Dinsdag 3, 10 en 24 oktober 2023, 15:30 – 16:45 uur