Gelderland – Mountainbiken

3 oktober 2023 - 13:00 - 16:00

Crossen door de bossen! Rondom Nijmegen zijn een aantal prachtige mountainbikeroutes. Deze middag zullen we de rode route rijden, de MTB-route van Nijmegen. En voor de liefhebber kunnen we ook het Traumapad (downhill single track) van de paarse route meepakken. Wees gerust, de naam klinkt heftiger dan het is, maar het is zeker een gave uitdaging.

Zorg voor geschikte mountainbikekleding (of kleding die vies mag worden en lekker zit) en wat te drinken in een bidon of flesje in een rugzakje.

Heb je zelf een mountainbike en helm? Dan zijn de kosten voor deze middag € 15,00. Anders zorgen wij voor een goede fiets en helm. Dan is het in totaal € 35,00.

We verzamelen bij hotel Erica in Berg en Dal (Molenbosweg 17). Je kunt je opgeven via het inschrijfformulier.

3 oktober 2023
, ,