Limburg – Kidz Science presenteert: Stop Motion, We filmen een boek.

16 november 2022 - 15:00 - 14 december 2022 - 16:30

€12,50

Altijd al eens met Stop Motion een eigen film willen maken? Dan is dit je kans! Tijdens deze workshopreeks van 5 bijeenkomsten ga je aan de slag met Stop Motion: Wat is het? Waarom is het er? Wat kun je er allemaal mee? Maar we gaan vooral zelf aan de slag!

Stop-motion is een video-opname techniek waarbij ieder frame apart van elkaar wordt opgenomen. Een goed voorbeeld van stop motion zijn de de filmpjes van Buurman & Buurman. Je hoeft geen ervaring te hebben met het maken van foto’s of films om mee te kunnen doen. We starten heel laagdrempelig en aan het einde van de workshopreeks heb jij je eigen Stop Motion film gemaakt! Deze film maak je in een green screen studio.

De 5-delige workshop is voor meisjes en jongens tussen de 9 en 12 jaar. We starten op woensdag 16 november van
15:00 – 16:30 uur in de Stadsbibliotheek in Venlo.

De volgende data: woensdag 23 en 30 november en 7 en 14 december.

De 5 workshops kosten gezamenlijk € 12,50.

Meld je hier aan

Begin: