Limburg – Gi-ga-groene rondleiding bij de Pluktuin en theetuin

14 oktober 2022 - 15:00 - 16:00

Gratis

Wil je weten welk fruit er groeit en welke diertjes er leven in Pluktuin in de 7e hemel?

Kom dan naar de speciale gi-ga-groene rondleiding op vrijdag 14 oktober.

In de pluktuin houden Hanneke en Patrick honingbijen. Kom hun honinghuisje bekijken en kruip in de huid van een échte imker.

Bij de grote natuurvijver zijn er schepnetjes en kun je, onder begeleiding van je mama of papa (of oma of opa) vissen naar al het leven dat er in de vijver te vinden is!

Meld je hier aan

14 oktober 2022