Limburg – Gi-ga-groen! Samen helpen we de vogels

13 oktober 2022 - 15:30 - 16:30

Gratis

Maak een vogelvoederplaats en help de vogels de winter door. Voor kinderen van 8 t/m 10 jaar.

In deze workshop ga je je eigen vogelvoederplaats maken, dit is nodig om de vogels de winter door te helpen. In de stad kunnen ze steeds minder voedsel vinden.

We beginnen met een verhaal over de vogels die we kunnen zien in onze eigen tuin. Daarna ga je aan de slag met het maken van je eigen voederplaats.

Aanmelden vóór 11 oktober

Aanmelden kan hier