Game iQlub+ Warhammer

3 februari 2019 - 13:00 - 17:00

Game iQlub+ is voor (vermoedelijk) hoogbegaafde kinderen in de leeftijd van ongeveer 6 tot en met 16-18 jaar.

Het spel Warhammer, staat ook bekend als Warhammer Fantasy Battles ( WFB ) is een tabletopspel (wordt op tafel zonder speelbord gespeeld) en speelt zich af in een fantasiewereld. Deze wereld is te vergelijken met middeleeuws Europa en de wereld uit The Lord Of The Rings. In deze wereld zijn er veel verschillende rassen en legers, elk met zijn sterke en zwakke kanten.

Om het spel te kunnen spelen dien je eerst een leger te maken. “Maken” betekent niet alleen het kiezen van een leger, maar ook het daadwerkelijk bouwen ervan. Het gaat bij Warhammer namelijk niet alleen om het spel, maar ook om de hobby. Miniaturen die een onderdeel van een regiment vormen moet je eerst lijmen. Vervolgens kun je zelf kiezen welke wapens je je regiment geeft, welke armor, met schild of toch juist een dubbelhandig wapen. Al deze keuzes hebben invloed op het slagveld. Ook zul je de miniaturen zelf moeten schilderen.

In Game iQlub+ Warhammer krijgen de deelnemers een demonstratie van dit spel en gaan ze zelf aan de slag met het verven van een miniatuur soldaat uit de groep neutrale legers (het spel kent 16 legers die onderverdeeld zijn in drie groepen: goedaardig, neutraal en kwaadaardig).

Game iQlub+ is een samenwerking tussen René Cards Games & Collectibles en stichting iQ+.

Deelname is gratis, wel graag hier aanmelden!
Game iQlub+ start om 13.00 uur en eindigt tussen 17.00 en 18.00 uur.

3 februari 2019
Evenement Tags: