Flevoland / HB Koffieclub Zeewolde

13 februari 2019 - 10:00 - 12:00

Gratis

Ouder zijn van een hoogbegaafd kind kan best eenzaam zijn. Via HB Koffieclub kom je in contact met andere ouders in jouw omgeving of regio. Hier kunnen ouders elkaar steunen, tips geven, en hun ervaringen met scholen, instanties, leerkrachten of hulpverleners uitwisselen. Ook het vinden van (h)erkenning wordt als erg prettig ervaren. Maar er wordt natuurlijk wordt er ook regelmatig gelachen. Want de koffieclub is vooral erg gezellig.

Iedere 2e woensdagochtend van de maand is het koffietijd in Zeewolde.

Heb je interesse om langs te komen? HB Koffieclub is gratis en vrijblijvend. Het is niet nodig om lid te zijn van Pharos. Ook als je niet zeker weet of je kind wel hoogbegaafd is, maar je hebt wel een vermoeden, dan ben je van harte welkom. Heb je een kindje thuis dat nog niet naar school gaat? Dan mag je hem/haar gewoon meenemen.

Aanmelden kan via: hbkoffieclubzeewolde@outlook.com
Je krijgt dan tevens het adres toegestuurd.

13 februari 2019
Gratis