Drenthe – speelmiddag

5 maart 2022 - 14:00 - 17:00

Na bijna exact 2 jaar kunnen we eindelijk weer van start met de speelmiddagen.
En dan is er natuurlijk geen beter moment dan in de Week van de Hoogbegaafdheid 🙂.
HB0522 organiseert speelmiddagen voor (vermoedelijk) (hoog)begaafde kinderen en hun gezinsleden, met als doel contacten op te doen met ontwikkelingsgelijken. Samen spelen en ontmoeten in een kleinschalige setting!
De organisatie is in handen van Sjoerd Dirk Meijer (iQBegrijp), Ragnild Zonneveld (Cedin), Mariette Dijkstra (Biqkels) en Nina Oosterveen (Oosterveen Advies), die de speelmiddag op vrijwillige basis begeleiden.
De speelmiddag vindt plaats op zaterdag 5 maart 2022 van 14.00-17.00 in Meppel.
De kinderactiviteiten tijdens deze middag zijn gericht op kinderen van ongeveer 2 t/m 12 jaar, maar gezinsleden van alle leeftijden zijn welkom. Ook voor oudere kinderen en jongeren zijn er voldoende spellen aanwezig!
Kinderen kunnen samen spelen, spelletjes doen en knutselen. Voor ouders is er een koffietafel om samen met andere ouders ervaringen te kunnen uitwisselen.
Ook hebben we 2 leuke workshops georganiseerd!
Voor kinderen is dat deze keer een escaperoom die ze samen kunnen spelen.
Voor de ouders komt orthopedagoog Corrieke Buist uitleg geven over inteliigentietests en begaafdheidsonderzoek.
aanmelden kan hier

5 maart 2022