Utrecht – Paardenmiddag (7-12 jaar)

5 maart 2022 - 14:00 - 16:00

Hou jij van paarden? En vind je het leuk om samen met andere kinderen spelletjes te spelen samen met de paarden?Zoals het uitzetten van een parcours of paardenvoetbal? Kom dan gezellig naar de Peermiddag van Peers & Paarden. Pharos Utrecht-Gooi Eemland organiseert in samenwerking met Peers en Paarden een gezellige peermiddag. Ben jij erbij?

Wanneer: 5-3-2022, 14-16 uur

Waar: Tull en ’t Waal (Houten)

Voor wie: kinderen van 7-12 jaar

Kosten: 10 euro voor leden en 20 euro voor niet leden