Utrecht / Vrijheidscollege voor kids door Dieuwertje Blok

8 april 2019 - 08:00 - 17:00

Gratis

e Vrijheidscolleges zijn een jaarlijkse serie lezingen van bekende opiniemakers met de ‘Vier Vrijheden’ van Roosevelt als thema. In samenwerking met 10 Bevrijdingsfestivals brengen de Vrijheidscolleges een publiek op de been voor deze fundamenten van onze rechtstaat en democratie. De colleges vinden tussen 12 maart en 5 mei plaats.

Het allereerste Vrijheidscollege voor kids!

Dit jaar is er voor het eerst ook een kindercollege en wij hebben de primeur! Dieuwertje Blok geeft dit college, dat geschikt is voor kinderen van 9 tot 13 jaar en hun ouders. Zo kunnen ze thuis samen verder praten over vrijheid en waarom dat zo belangrijk is.

Let op: Het college is in de eerste plaats bedoeld voor kinderen. Zij krijgen dan ook voorrang op volwassenen. Zonder kind is er voor volwassenen geen toegang behalve als er nog ruimte over is.

8 april 2019
Gratis