Timmerclub Rotterdam op maandag en donderdag

Elke maandag- en donderdagmiddag is er de timmerclub van Lilian van Honk in Rotterdam (van 15.15 uur tot 17.30 uur).

Voor kinderen vanaf 5 jaar die timmeren, knutselen, solderen, figuurzagen, met stoffen werken, verven, naaien, kletsen, uitdaging, zelf ontwerpen of nabouwen, informatieboeken lezen, proefjes, filosoferen, lekker jezelf zijn, spelletjes doen en nog veel meer leuk vinden!!!

Ieder kind maakt iets anders of ze gaan samen aan de slag. De kinderen kunnen naast timmeren ook solderen, met de microscoop aan de slag, de naaimachine, de lichtbak.

De kinderen leren van elkaar, stimuleren elkaar en ik begeleid. We filosoferen of doen een spelletje tussendoor. De meeste tijd zijn de kinderen echter met hun handen bezig en is het een creatieve, leerzame, maar ook gezellige middag.

De timmerclub is er niet in de schoolvakanties en kost 15 euro per keer (of een timmerkaart van 130 euro voor 10 keer of 70 euro voor 5 keer komen).

Meer informatie over Lilian en de timmerclub vind je op http://www.lilianvanhonk.nl