Stichting iQ+ viert eerste verjaardag

Op 29 november vierde stichting iQ+ haar eerste verjaardagsfeestje. Alle vrijwilligers waren uitgenodigd in Montessorischool Naaldwijk, waar we met elkaar taart aten en het eerste jaar van de stichting vierden.

Voorzitter Sima heette ons van harte welkom en vertelde over het ontstaan van de stichting. Van een idee aan de keukentafel naar een geoliede machine, en dat in een jaar tijd! Verder somde zij op wat de stichting in dit eerste jaar had bereikt. Het was een bewogen jaar, waarin de stichting een duidelijke naam heeft neergezet en waarin veel is bereikt rondom hoogbegaafdheid. Ouders, scholen en andere instanties weten ons te vinden, en dat is de bedoeling!

stichting iq+ viert eerste verjaardag
De leden van de crew. Niet op de foto: Mirjam Veldhoven, Nuan Lim en Angelique Bijsterveld.

Hierna was het woord aan alle leden van de crew, die om de beurt vertelden over hun aandeel in de stichting en hun plannen voor komend jaar. Deze verhalen waren erg afwisselend. Duidelijk werd dat iedereen zich enorm inzet om de stichting goed te laten draaien. Ook de plannen voor het komend jaar zijn veelbelovend: de bestaande activiteiten zoals de LeesiQlub+, het iQafé+ en de kindercolleges worden verder uitgebreid, er zijn concrete plannen voor workshops voor volwassenen en er werd gebrainstormd over een krant voor hoogbegaafde kinderen.

Dit is slechts een tipje van de sluier, want op heel veel gebieden is stichting iQ+ bezig met groeien en naam maken. Kortom: genoeg te doen de komende tijd. Houd de website in de gaten voor de laatste nieuwtjes of blijf op de hoogte via de nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

* indicates required

Kies alle manieren waarop u wilt horen van Stichting iQ+:

U kunt zich op elk moment afmelden door te klikken op de link in de voettekst van onze e-mails. Voor informatie over ons privacybeleid, bezoek onze website.

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp’s privacy practices here.

Laat een Reactie achter