SpeeldagHB Schiedam

Op zaterdag 9 maart vindt SpeeldagHB Schiedam plaats. De SpeelDagHB is een dag vol activiteiten, experiment, informatie, inspiratie, motivatie, uitdaging en meer. Voor jonge (vermoedelijk) hoogbegaafde kinderen, hun ouders, leerkrachten, coaches en begeleiders. Ook stichting iQ+ doet mee aan het programma. Bent u op zoek naar kennis over hoogbegaafdheid, naar passende begeleiding of onderwijs in de regio? Of de behoefte om even te sparren over een te volgen traject voor uw kind? Loop dan bij ons binnen in het lokaal op het Stedelijk Gymnasium Schiedam.

Voor kinderen is er een workshop Pokémon! Trainer Steevee vertelt in de workshop over de Pokémon card games en legt uit hoe de Trading Card Game wordt gespeeld. Na de workshop mag je natuurlijk in het lokaal van Stichting IQ+ blijven om met andere kinderen en trainer Steevee Pokémon te spelen!

Meer informatie over het programma van SpeeldagHB Schiedam en andere praktische informatie vindt u hier.

Laat een Reactie achter