LeesiQlub+ Fabeldieren

“Zo leuk! Mijn dochter is weer even helemaal zichzelf. Vrolijk, moeilijke woorden gebruiken, knutselen, honderduit verteld over de Kraken en Pegasus! Ze zegt dat er vandaag een luikje in haar hoofd is open gegaan, waarvan ze niet wist dat ze die had. Ik had het boek Fabeldieren gekocht voor kerst. Maar toch maar het inpakpapier eraf getrokken en ze is lekker aan het lezen en vertellen geslagen. Bedankt voor vandaag!” Een reactie van een moeder na afloop van LeesiQlub+ Fabeldieren voor kinderen van groep 6 t/m 8. Ademloos werd geluisterd naar hoe Ian Vingerling vertelde aan de hand van het boek Fabeldieren. En als Ian af en toe even checkte bij hen met de vraag: ‘vinden jullie het nog interessant’ kreeg hij voluit ‘JA!’ als reactie. Aan het einde maakten de kinderen een kleine Quiz waarbij de gelote winnaar het boek Fabeldieren mee naar huis mocht nemen!
De LeesiQlub+ is een samenwerking tussen Boekhandel Vingerling en stichting iQ+ en vindt één keer in de maand op een zondagmiddag plaats. Er wordt getracht om elke keer een andere doelgroep te boeien. De eerstvolgende LeesiQlub+ vindt plaats op zondag 13 januari. Meer informatie via deze link.