iQ+ netwerkt! met Rianne van de Ven

Kom naar ons evenement ‘iQ+ netwerkt! met Rianne van de Ven’ en ontmoet gelijkgestemden, professionals en werkgevers op 12 maart 2024!

Jouw talent is jouw kracht. Maar hoogbegaafd talent komt helaas nog niet altijd tot bloei op de werkvloer. Hoe kunnen we dat doorbreken? Wat kun je zelf doen, en wat kun je samen aanpakken? We nodigen je van harte uit voor ons eerste iQ+ netwerk event in Limburg op 12 maart! Ook als werkgever of zorgprofessional ben je welkom, want samenwerken maakt sterker. Als hoogbegaafde volwassene sta je er niet alleen voor.

Deze avond is Rianne van de Ven onze gastspreker. Rianne is coach voor hoogbegaafde volwassenen, spreker, trainer en onderzoeker. Ze is één van de pioniers op het gebied van kennis verzamelen over hoogbegaafdheid bij volwassenen. Bovendien is ze auteur van het boek ‘Hoogbegaafd in praktijk. Het versterken van persoonlijk leiderschap bij hoogbegaafde volwassenen’ en mede-auteur van ‘Hoogbegaafde volwassenen. Zet je gaven positief en intelligent in’.

Programma 12 maart
Inloop vanaf: 19.00 uur
Aanvang: 19.30 uur
Start netwerken: 21.00 uur
Einde: 22.00 uur

Prijs
voluntaire bijdrage of donatie

Superstudios, Oliemolenstraat 60, Heerlen

Zien we je daar? Bestel hier je kaartje

iQ+ netwerkt! met Rianne van de Ven

Eventbrite – stichting iQ+ presenteert iQ+ netwerkt! met Rianne van de Ven – Dinsdag 12 maart 2024 in Superstudios, Heerlen, LI. Bekijk informatie over evenementen en tickets.