‘Hoogbegaafd communiceren’ bij Speax

In het najaar van 2017 vond de zevende editie van Beursvloer Westland plaats bij Rabobank Westland in De Lier. Tijdens dit bijzondere en unieke netwerkevenement waaraan 75 bedrijven en maatschappelijke organisaties meededen, werden maar liefst 209 matches gemaakt! Eén van die matches vond plaats tussen stichting iQ+, Speax en Upscore. Deze match hield in dat Speax het logo en huisstijl heeft ontworpen, Upscore de visitekaartjes en folders heeft gedrukt en stichting iQ+ een workshop binnen het thema hoogbegaafdheid zou verzorgen. Afgelopen zaterdag was het zover! Sima de Bruyn gaf op een personeelsdag voor alle medewerkers een korte presentatie over de stichting, en vertelde wat het logo en huisstijl voor de stichting heeft gedaan. Hierop ging Hadewych Simonis van Kinderpraktijk Grondig en lid van Raad van Advies van iQ+, aan de slag met alle aanwezigen in de workshop ‘Hoogbegaafd communiceren’. Wie ben jij, wie ben ik? Hoe geef en krijg je ruimte? Hoe kom ik waar ik wil zijn en blijf ik toch in contact met de ander? Zien, gezien worden en echt contact maken. De ochtend werd afgesloten met een lunch. Hiermee was een mooie match afgerond.

Laat een Reactie achter