Zuid Holland / Theekransje voor onderzoekende jongens en meisjes

19 juni 2019 - 14:00 - 16:15

Biologen in de dop opgelet! Er staat weer een heel bijzonder theekransje op het programma van Haviq!

Op woensdag 19 juni wordt er aan de slag gegaan met het onderzoeken van de waterkwaliteit van de sloot aan de hand van de diertjes die er leven. Dat betekent met het schepnet en een loep aan de slag en je verwonderen over de onderwaterwereld. Eerst wordt er natuurlijk thee of limonade gedronken uit een mooi kopje en kun je van de lekkere hapjes proeven. Daarna vooral lekker aan de slag. Heb jij er ook al zo’n zin in?

Dit theekransje is speciaal voor jongens en meiden van groep 5 tot en met 8. De kosten bedragen € 15,00. Vooraf aanmelden is noodzakelijk; dit kan door een mailtje te sturen naar info@hartvooriq.nl. Na betaling van de factuur is je plekje dan definitief. Let op! Er is plaats voor maximaal 10 kinderen!

19 juni 2019
,