Zuid-Holland / Presentatie Passend Onderwijs Leerrecht & Zorgplicht

19 november 2019 - 19:30 - 22:00

Wat moet je weten in het belang van je kind?
Verzorgd door: Karin van Ooijen ervaringsdeskundigen en Regiocoördinator bij oudervereniging Balans.

Karin heeft kinderen die niet in het reguliere systeem passen, met alle gevolgen van dien. Zij verzamelt zoveel mogelijk informatie over (passend) onderwijs. Het bleek verrassend moeilijk om goede informatie over dit onderwerp te vinden, zelfs als professional.

Om andere ouders en professionals in een zo vroeg mogelijk stadium met praktische informatie verder te kunnen helpen en met elkaar in contact te brengen, is het idee geboren om deze informatie- en ontmoetingsavonden te organiseren.

Wil je meer weten over de rechten en plichten van ouders, kinderen en school? Kom dan naar deze avond!

19.30 Inloop
20.00-20.45‬ Presentatie
‪20.45-22.00‬ Napraten & netwerken met andere ouders/professionals

Perfect bereikbaar met openbaar vervoer klein stukje lopen. Met auto; er is voldoende parkeergelegenheid voor de deur.
U bent van harte welkom. Koffie /thee staat klaar.

19 november 2019
, ,