Zuid-Holland – Overwinnen van sportieve obstakels samen met Pharos

25 juni 2023 - 13:00 - 14:30

Hou jij van sportief bezig zijn? Vind je het leuk om buiten te sporten? En denk je bij een uitdaging “Ja leuk, kom maar op”? Kom dan op zondag 25 juni 2023 naar Alphen aan den Rijn.

De trainers van Fort Alpha zijn er al klaar voor om samen met jou en andere kinderen lekker te gaan sporten. In anderhalf uur tijd ga jij leren om verschillende obstakels handiger en sneller op een parcours te overwinnen. Soms alleen en soms is samenwerken belangrijk.

Wil je door het lezen hiervan graag mee komen doen? Meld je dan aan via Zuid-Holland@pharosnl.nl. Graag in de mail de volgende gegevens vermelden: het aantal deelnemers, hun leeftijd, naam, eventueel Pharos lidmaatschap nummer en een telefoonnummer waarop we u indien nodig tijdens de activiteit kunnen  bereiken.

Leeftijd            : 5 tot en met 12 jaar
Prijs                 : leden € 6,- , niet-leden € 7,50

Bereikbaarheid Openbaar vervoer:
Vanaf station Alphen aan den Rijn kunnen de volgende bussen genomen worden:
1 Bus 169 richting Leiden Centraal, uitstappen halte Sportlaan en dan nog 15 minuten lopen;
2 Bus 147 richting Uithoorn via Boskoop, uitstappen halte Lijsterlaan en dan nog 14 minuten lopen;
3 Bus 182, richting leiden via Ter Aar, uitstappen halte Kromme Aar en dan nog 20 minuten lopen.

Tips voor de ouders:

Tijdens het wachten kunt u heerlijk wandelen in het gebied rond het sportcomplex of bij de Zegerplas. Liever rustig ergens zitten en wat drinken. De volgende restaurants zijn in de buurt van het sportcomplex:
1 Restaurant “Bij Hen” Burgemeester Bruins Slotsingel 9, 2403 NC Alphen aan den Rijn (23 minuten lopen)
2 Restaurant “Pannenkoe” Burgemeester Bruins Slotsingel 13, 2403 NC Alphen aan den Rijn (23 minuten lopen)
3 Restaurant “Wet `n Wild” Sportlaan 5, 2406 LD Alphen aan den Rijn (13 minuten lopen)

25 juni 2023
, , ,