Zuid Holland / Oudercontactochtend Hb

9 oktober 2019 - 09:30 - 11:30

€15

Happy Brain Kids organiseert iedere tweede woensdagochtend van de maand ouderbijeenkomsten.

Ontmoet andere ouders van (vermoedelijk) hoogbegaafde kinderen en leer meer over hoogbegaafdheid.
2 uur lang krijg je de mogelijkheid om jouw vragen te stellen, jouw verhaal te vertellen en erkenning te vinden.
€15,- p.p. (€10,- 2e persoon voor hetzelfde kind)

Graag aanmelden door een mail te sturen naar: info@happybrainkids.nl

9 oktober 2019
€15