Zuid-Holland – Open Avond bij Mandeville Academy

18 november 2021 - 19:00 - 22:00

Het is weer zover! Een Open Avond bij Mandeville Academy.

Je bent van harte welkom om het pand te bekijken, studenten, staf en docenten te ontmoeten. En natuurlijk ontmoet je de huidige studenten die je alles kunnen vertellen over Mandeville of over de introductieweek in Heiligenblut (Oostenrijk).

Ben jij tussen de 16 en 20 jaar, hoogbegaafd en ben je op zoek naar een uitdagend jaar? Dan is Mandeville Academy iets voor jou.

Zin om de grote sprong in je toekomst te maken?

Mandeville is een residentieel onderwijsjaar aan een academische vrijplaats waar je leert je denkkracht te laten excelleren en jij als persoon je in de volle breedte ontplooit. Dit onder begeleiding van prominenten uit de top van het bedrijfsleven, de publieke sector en het culturele leven.

In een jaar maak je kennis met de belangrijkste wetenschappelijke disciplines, ontwikkel je persoonlijke skills waar je de rest van je leven profijt van hebt, beoefen je een sport en woon je op een van de mooiste plekken van Gouda.

Op de Open avond kun je vragen stellen over de financiële ondersteuning, het curriculum, het wonen op Mandeville of over onze topdocenten.

Deelnemen? stuur hier een mail

18 november 2021
, , ,