Zuid-Holland – mBot

27 augustus 2022 - 14:00 - 15:30

Programmeren én monteren van je robot.

Tech4Kids en robotica zijn een goede combinatie. In deze workshop leer je programmeren en coderen met een echte stoere robot: de mBot. Wat anders is dan bij andere workshops, is dat je de robot eerst zelf zal moeten monteren. Dat is een leuke en uitdagende opdracht. Als dat gedaan is gaan we met een duidelijke manier van programmeren de robot allerlei opdrachten geven.

Alles kan, mits je maar de juiste opdrachten geeft. Met behulp van een eenvoudige block-based programming kan je mBot helemaal naar je handzetten. Zelfs een potje voetbal?Ja, zelfs een potje voetbal!

Deze workshop is geschikt voor kinderen vanaf 10 jaar.

27 augustus 2022
, , , ,