Zuid-Holland – maak je eigen muziekkamer (4+)

10 januari - 13:00 - 16:00

Hoe luister jij graag naar muziek? Op de fiets, de bank, je kamer of heel hard op je koptelefoon? Of speel je juist graag zelf muziek? Tijdens deze creatieve workshop van alleskunner Renée Sterk, bekend van Atelier Renée, maak je een muziekkamer waarin jij verbeeldt hoe jij dit het liefste doet.

Leuk voor alle kids vanaf 4 jaar en met een gratis ticket vrij toegankelijk tussen 14:00 en 16:00 uur.

Bestel hier je kaartje

10 januari