Zuid-Holland – Kindercollege: Groene helden van het dierenrijk

14 januari 2023 - 13:00 - 14:30

€2,50

Lotte is kinderboekenschrijver en (jeugd)journalist. Ze was jarenlang hoofdredacteur van jeugdkranten Kidsweek en 7Days. Sinds 2017 schrijft ze non-fictie kinderboeken over dieren.

Tijdens het kindercollege komt Lotte vertellen over ‘Groene helden van het dierenrijk’ haar nieuwe boek dat in september 2022 is verschenen.

Over tien stille superhelden, zoals: de laaglandtapir en de muskusos met hun geniale groene acties. Veel mensen doen van alles om voor de aarde te zorgen, dieren doen dit net zo goed! Dit boek is een eerbetoon en deze wezens. Het kindercollege wordt georganiseerd i.s.m. Stichting iQ+. Voor nieuwsgierige kinderen vanaf groep 5.

2,50 voor leden

5,00 voor niet leden